1

Téma: Začínám, poprosil bych o radu k botám a vázání :)

Ahoj, pořídil jsem si composite rollerski od pana Drlika z Jeseníku. Mám ale menší problém. Dal jsem na to obyčejné rotefella NNN vázání a mám jakési Salomon klasické boty, takže stablilita je takřka nulová a co hůř - mám menší klenbu na noze(plochá noha), takže tím víc mi to dělá problém. Chtěl bych tedy trochu poradit - chtě nechtě si musím koupit nové boty, nejlépe bruslařské. A možná bude potřeba i lepší vázání. V zimě mi bruslení nedělalo problém, ale na kolečkových lyžích je to na nic, hrozně nestabilní. Proto se ptám : Jaké bruslařské boty k vázání NNN, případně jakékoliv boty a jakékoliv vázání byste mi doporučili? Chtěl bych něco, co mi dobře podrží kotník a rozhodně nesahám do nejvyšších cenových relací, protože studuji a nemám peněz na rozdávání default/smile Mockrát děkuji, Ondra

2

Re: Začínám, poprosil bych o radu k botám a vázání :)